רכישת כרטיסים

לרכישת כרטיסים

כדי לשמור על חווית צפייה מהנה באולם – לקבוצות מעל 6 ילדים נדרשת נוכחות מלווה מבוגר.

סרט 8

האחיין שלי בנץ- בשיתוף כאן חינוכית

הקרנה מיוחדת בשיתוף כאן חינוכית • לגילי 8+

 

אחרי יותר משנה של ציפייה, הסדרה האחיין שלי בנץ חוזרת לעונה שנייה שהיא יותר מהראשונה. כי היא שנייה. והפעם הסדרה מגיעה הכי קרוב אליכם שאפשר! זאת אומרת לא הכי קרוב, כי בדרך כלל אתם רואים בבית, אבל לאולם הכי קרוב אליכם!

 

בואו לראות שני פרקים מהעונה השנייה לפני כולם יחד עם מלא אנשים ועם רעש של פופקורן מסביב. בואו לצפות בפרקים על מסך גדול, תוך כדי שאתם מסתכלים בפרקים אחרים במסך הטלפון שלכם. ובואו לפגוש את היוצרים והשחקנים של הסדרה שיענו על כל השאלות שלכם, חוץ מאלה שיש בהן ספוילרים, שאלה רוב השאלות.

 

וחוץ מזה תוכלו לגלות מה קורה בעונה: האם נטע ובנץ יהיו ביחד? האם יש סוס בבית הספר? מה הסוד של אולף? איך ליטל שומר על שיער מלא ברק? במי יולי תתאהב? מה תעשה תוכנת הAI שאלכס המציא? איפה ניצן מסתירה את תולעי הקומפוסט שלה? האם ג'ון השלד יחזור ובגדול? כמה עולה פופקורן במזנון האולם? האם יוני יצליח להגיד לשיא-גל שהוא אוהב אותה? למה איתי זבולון בפוסטר של העונה? כמה תפוזים עוד נשארו ליוחאי השרת? איזה חוק חזי קבע שהולך להרוס לבנץ את החיים? מי החליט שכל שאלה צריכה להסתיים בסימן שאלה! ובת כמה נס ציונה?

רוצים תשובות? אוהבים תשובות?
אז בואו! יהיה גיהינום.

 

יוצר: דרור ויידמן

במאי: דן מסר

חברת ההפקה: נאוי פרו

שחקנים :  אורי ורד, דניאל קורן, מאור כהן, גיתית פישר, אושרית סרוסי, עומר עציון, איתי זבולון, אבי גרייניק, נועה כהן, נועה אסטנג'לוב, אמה אלפי אהרון, יהודה בוחבוט, ראם קופלוביץ, עידן מרין, אליס ז'אנו, טל פרלמן, אברהם ארנסון, שירה יוסף, שרון טייכר, חן רוטמן, דב נבון, יניב לוי, גלעד כהנא, מיכאל סוויסה.

 

 

בתום ההקרנה ייערך מפגש של שאלות ותשובות עם צוות השחקנים וההפקה של הסדרה.

 

מחיר כרטיס: 10 ש"ח (המחיר כולל כוס פופקורן בחינם)

 

 

 

על מנת שלא לפגוע במהלך התקין של הקרנת הסרט ובהנאת הצופים, לא תתאפשר כניסה לילדים מתחת לגיל 3 ואו עם עגלות לסינמטק הילדים, תודה על ההבנה.

  • מחיר כרטיס: ₪10