רכישת כרטיסים

לרכישת כרטיסים

כדי לשמור על חווית צפייה מהנה באולם – לקבוצות מעל 6 ילדים נדרשת נוכחות מלווה מבוגר.

פעילות 6

מפגש מהסרטים + הקרנת "קדימה" – בדיבוב לעברית

מפגש מהסרטים + הקרנה • לגילי 6+

 

הכול בעזרת הקול – כתת אמן בדיבוב עם השחקנית עדי ארד.

השחקנית והמדבבת עדי ארד, שדיבבה כמה מהדמויות האהובות בטלוויזיה ובקולנוע (בהן גם וונדר וומן ופרנקי), תנחה מפגש מסקרן שכולו קולות (לפעמים גם משונים). במהלך המפגש, תספר עדי ארד על הקסם של עולם המשחק והדיבוב, תדגים לקהל הילדים והנוער כיצד היא מאפיינת קולות מיוחדים בדיבוב, איך זה מתבצע באולפן ובעיקר סודות מאחורי הקלעים של הסרטים שכולם מכירים ואוהבים. לאחר המפגש (שאורכו כ-45 דקות) תיערך הפסקה ובסיומה יוקרן הסרט "קדימה" של פיקסאר, בו מדבבת עדי ארד את אחת הדמויות הראשיות, זו של המנטיקור.

 

קדימה – בדיבוב לעברית

דיבוב לעברית: יהונתן מגון, אורי זלצמן, עדי ארד, תמי ברק

 

אחד הסרטים המרגשים ביותר של פיקסאר המלמד אותנו על חשיבותה של משפחה. "קדימה" לוקח אותנו אל פרברי עולם האגדות, שם נכיר שני אחים שדונים, אשר יוצאים למסע מופלא בכדי לגלות האם עוד נותרו קסמים בעולם והאם הם יוכלו למצוא דרך להחזיר את אביהם שנעלם.

ארה"ב 2020, 102 דקות, דיבוב לעברית

 

על מנת שלא לפגוע במהלך התקין של הקרנת הסרט ובהנאת הצופים, לא תתאפשר כניסה לילדים מתחת לגיל 3 ו/או עם עגלות לסינמטק הילדים, תודה על ההבנה.

רצינו שתדעו

בגרסה האנגלית מדבבים את הדמויות הראשיות של שני האחים, כריס פראט, המוכר גם כסטאר לורד מסרטי "שומרי הגלקסיה" וטום הולנד המוכר גם כפיטר פרקר, ספיידרמן, בסדרת הסרטים החדשה.
  • משך הפעילות: 145 דקות
  • מחיר כרטיס: ₪40