רכישת כרטיסים

לרכישת כרטיסים

כדי לשמור על חווית צפייה מהנה באולם – לקבוצות מעל 6 ילדים נדרשת נוכחות מלווה מבוגר.

סרט 6

מפגש מהסרטים + הקרנת הסרט "נשמה"

מפגש מהסרטים • לגילי 6+ • בדיבוב לעברית

 

השחקנית והמדבבת עדי ארד, שדיבבה כמה מהדמויות האהובות בטלוויזיה ובקולנוע (בהן גם וונדר וומן ופרנקי), תנחה מפגש מסקרן שכולו קולות (לפעמים גם משונים). במהלך המפגש, תספר עדי ארד על הקסם של עולם המשחק והדיבוב, תדגים לקהל הילדים והנוער כיצד היא מאפיינת קולות מיוחדים בדיבוב, איך זה מתבצע באולפן ובעיקר סודות מאחורי הקלעים של הסרטים שכולם מכירים ואוהבים.

לאחר המפגש (שאורכו כ-45 דקות) תיערך הפסקה ובסיומה יוקרן הסרט "נשמה" של פיקסאר, בו מדבבת עדי ארד את דמותה של היועצת ג'רי:

נשמה – בדיבוב לעברית (לגילי 6+)
Soul
בימוי: פיט דוקטור וקמפ פאוורס
דיבוב: גלעד קלטר, אלה לי להב, עדי ארד, תומר שרון, אסתי זקהיים
עוד סרט נפלא ומרגש של האולפן פיקסאר ("צעצוע של סיפור", "מכוניות"), שזה בפרסי האוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר, ולמוזיקה המקורית הטובה ביותר.
ג'ו הוא מורה למוזיקה שעדיין לא ויתר על החלום להיות נגן ג'אז גדול. רגע לפני ההזדמנות הגדולה שלו הוא עובר תאונה ששולחת אותו לעולם ביניים משם יוכל להתגלגל חזרה לעולמנו בחיים חדשים. ג'ו מסרב לקבל את רוע הגזרה ולוותר על מה שהרוויח, ולכן מחליט לשנות את החוקים. כך הוא מוצא את עצמו בכדור הארץ, אך לא בדיוק איך שתכנן, וכעת הוא חייב להבין איך מקבלים הזדמנות שנייה לפני שיהיה מאוחר מדי.
ארה"ב 2020, 100 דקות, דיבוב לעברית
מחיר כרטיס, 40 ₪ למנויים בתוספת של 10 ₪

 

 

על מנת שלא לפגוע במהלך התקין של הקרנת הסרט ובהנאת הצופים, לא תתאפשר כניסה לילדים מתחת לגיל 3 ואו עם עגלות לסינמטק הילדים, תודה על ההבנה.

רצינו שתדעו

פיט דוקטור, שביים את הסרט, הוא אחד הבימאים המוצלחים של חברת פיקסאר וביים קלאסיקות נוספות כמו "מפלצות בע"מ," "למעלה", ו-"הקול בראש".
  • משך הפעילות: כשעתיים
  • מחיר כרטיס: ₪40