רכישת כרטיסים

לרכישת כרטיסים

כדי לשמור על חווית צפייה מהנה באולם – לקבוצות מעל 6 ילדים נדרשת נוכחות מלווה מבוגר.

סרט 11

מפגש מהסרטים + הקרנת "ליצן החצר"

מפגש מהסרטים • סופרים בוחרים סרטים- לרגל שבוע הספר • לגילי 11+

במסגרת סופרים בוחרים סרטים, לרגל שבוע הספר, אנו ביקשנו מסופרים וסופרות לבחור את סרטי הילדות האהובים עליהם. והפעם בחירתה של הסופרת מאירה ברנע גולדברג, הסופרת מאחורי סדרת הספרים המצליחה (מאוד), "כראמל".

 

אלון גור אריה מקדיש את המפגש לקומיקאי האגדי דני קיי. (מכירים? בואו. לא מכירים? רוצו!). באחת מהופעותיו כרקדן, קיי איבד שיווי משקל ונפל מהבמה לקול צחוקו של הקהל. כך הפך למצחיקן. מלבד שליטתו בריקוד, שירה ופנטומימה הוא היה טייס, שף, שגריר יוניצף והספיק לנצח על התזמורת הפילהרמונית בתל אביב למרות שלא ידע לקרוא תווים.

 

אורך המפגש כ-45 דקות, לאחר המפגש תיערך הפסקה ובסיומה יוקרן הסרט:

 

ליצן החצר (לגילי 11+)
The Court Jester
בימוי: מלווין פרנק, נורמן פנמה
משחק: דני קיי, גליניס ג'ונס, אנג'לה לנסבורי
אחת הקומדיות הטובות ביותר שבה כיכב דני קיי: פרודיית סלפסטיק נפלאה על סרטי הראווה ההיסטוריים הרבים שהופקו אז. במאה ה-12, המלך המכהן באנגליה תפס את השלטון אחרי שחיסל את כל בני המלוכה שקדמו לו פרט לתינוק, שסמל בית המלוכה טבוע על ישבנו. קיי בדמותו של הוקינס, אמן קרנבלים לא מוצלח במיוחד, מגיע להגן על יורש העצר התינוקי, ומתחזה לליצן החצר, תוך שהוא מסתבך באינספור תככים פוליטיים ורומנטיים. המסגרת ההרפתקנית והרומנטית של הסרט מאפשרת לקיי להפגין את יכולותיו הקומיות והמוזיקליות יוצאות הדופן.
ארה"ב 1956, 101 דקות, אנגלית עם כתוביות בעברית

 

  • ***אלון גור אריה הוא הוא מרצה בתחום הקומדיה. תסריטאי ובמאי ומומחה לקולנוע.

 

על מנת שלא לפגוע במהלך התקין של הקרנת הסרט ובהנאת הצופים, לא תתאפשר כניסה לילדים מתחת לגיל 3 ואו עם עגלות לסינמטק הילדים, תודה על ההבנה.

 

רצינו שתדעו

הסרט נמצא ברשימת 100 הסרטים המצחיקים ביותר מכל הזמנים של מכון הסרטים האמריקאי.
  • משך הפעילות: 150 דקות
  • מחיר כרטיס: ₪40