רכישת כרטיסים

לרכישת כרטיסים

כדי לשמור על חווית צפייה מהנה באולם – לקבוצות מעל 6 ילדים נדרשת נוכחות מלווה מבוגר.

יח"צ
סרט 9

מפגש מהסרטים + אלון גור אריה + הקרנת "מכסחי השדים (1984)"

בו! • הקרנה מיוחדת לציון 40 שנה • לגילי 9+

מפגש עם אלון גור אריה שיספר על תולדות "מכסחי השדים" שהפך לתופעה תרבותית, על כוכבי הסרט שנפגשו לראשונה במועדון סטנד אפ ובמיוחד על ביל מאריי, השחקן שתמיד נחשב למשונה אבל מצחיק. לפעמים לא מגיע לצילומים כי לא מתחשק לו (ואז זוכה על זה בפרס). לפעמים הוא נכנס למסיבות שלא הוזמן אליהן רק כי הוא עבר ברחוב ושמע מוסיקה. בנוסף הטלפון הפרטי שלו ידוע וכל מי שרוצה יכול להתקשר ולהציע לו תפקיד. על קומדיית הרוחות ששינתה את הקולנוע ואיך כל זה קשור לפרסומת להדברה?. במפגש שאחריו יוקרן הסרט "מכסחי השדים" המקורי מול קהל חי וצוחק.

בהנחיית הבמאי אלון גור אריה.  הכניסה לרוחות ושדים אסורה.

אורך המפגש כ-45 דקות, לאחריו תיערך הפסקה של כ-15 דקות ובסיומה יוקרן:

שם מקורי: Ghostbusters

בימוי: איוון רייטמן

שחקנים: ביל מארי, דן אקרויד, סיגורני ויבר

חברת "מכסחי השדים" הממוקמת בניו יורק מתמחה בלהגיע למקומות שבהם רוחות ושדים מהוות מטרד – ולסלק אותן. ארבעת חבריה, חוקרים מובטלים בתחום הפאראפסיכולוגיה, מנסים לנהל את עסקם ולעבור את היום. כששער למימד מקביל ומסוכן נפער בעיר והופך את רחובותיה למסוכנים על הצוות להוכיח את יכולותיה בלכידת שדים ומפלצות. "מכסחי השדים", מהקומדיות הקלאסיות של אותו קיץ בלתי נשכחת של שוברי קופות, אי שם בשנת 1984, מצליחה גם היום להיות חוויה נהדרת לכל המשפחה.

ארה"ב 1984, 118 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית

על מנת שלא לפגוע במהלך התקין של הקרנת הסרט ובהנאת הצופים, לא תתאפשר כניסה לילדים מתחת לגיל 3 ואו עם עגלות לסינמטק הילדים, תודה על ההבנה.

רצינו שתדעו

עד יציאת הסרט "שכחו אותי בבית" שש שנים מאוחר יותר, מכסחי השדים הייתה הקומדיה הרווחית ביותר בכל הזמנים. רוב התסריט של הסרט מורכב מאילתורים של השחקנים.
  • משך הפעילות: 178
  • מחיר כרטיס: ₪28
לרכישת כרטיסים