רכישת כרטיסים

לרכישת כרטיסים

כדי לשמור על חווית צפייה מהנה באולם – לקבוצות מעל 6 ילדים נדרשת נוכחות מלווה מבוגר.

סרט 7

מפגש מהסרטים + הקרנת "פנטזיה (1940)

מפגש מהסרטים • לגילי 7+

 

אירוע חווייתי יוצא דופן, בהנחיית הבמאי אלון גור אריה, בו נצלול אל מאחורי הקלעים של פס הקול. מוסיקה היא חלק בלתי נפרד מהקולנוע. במפגש נגלה כמה מהסיפורים המפתיעים על סרטים מוסיקליים שכולנו אוהבים, מ"שיר אשיר בגשם" ו"צלילי המוסיקה" ל"לשבור את הקרח". נגלה איך יוצרים אפקטים קוליים בדרכים משונות. נחליף פסקול לסרטים ידועים ונבדוק מה זה גורם לנו להרגיש? לסיום יוקרן על המסך הגדול הסרט "פנטסיה", בו הסרט נכתב על פי יצירות מוסיקליות מפורסמות.לא לפספס

 

אורך המפגש כ-45 דקות, לאחריו תיערך הפסקה של כ-15 דקות ובסיומה יוקרן:

 

 

שם מקורי: Fantasia
לשמוע את הסרט, לראות את המוסיקה. יצירת המופת של אולפני וולט דיסני שבאמת אין צורך להציג. אחד האירועים הקולנועיים הבלתי נשכחים אי פעם. "פנטזיה" מורכב מכעשרה סרטי אנימציה מרהיבים, כולם נכתבו, בוימו וצוירו בהשראת היצירות המוזיקליות הגדולות, אותן מבצעת תזמורת ענקית בניצוחו של לאופולד סטוקובסקי. בין היצירות שהפכו לסרטונים מצחיקים ומפעימים יהיו "מפצח האגוזים" מאת צ'ייקובסקי, "פולחן האביב" מאת סטראווינסקי, "מחול השעות" של פוניצ'לי וכמובן "שוליית הקוסם" עם הופעת אורח של מיקי מאוס.
ארה"ב 1940, 125 דקות, אנגלית (בקטעי הקישור), תרגום לעברית

 

 

על מנת שלא לפגוע במהלך התקין של הקרנת הסרט ובהנאת הצופים, לא תתאפשר כניסה לילדים מתחת לגיל 3 ו/או עם עגלות לסינמטק הילדים, תודה על ההבנה.

רצינו שתדעו

שמו של הקוסם בקטע המבוסס על "שוליית הקוסם" הוא ין סיד – שזה דיסני מהסוף להתחלה. נאמר כי האנימטורים ביססו את הדמות של הקוסם הכועס על וולט דיסני.
  • משך הפעילות: כשלוש שעות (כולל ההרצאה)
  • מחיר כרטיס: ₪40
לרכישת כרטיסים