רכישת כרטיסים

לרכישת כרטיסים

כדי לשמור על חווית צפייה מהנה באולם – לקבוצות מעל 6 ילדים נדרשת נוכחות מלווה מבוגר.

סרט 7

טרום בכורה ישראלי – שלי הכובשת + מפגש עם היוצרים | כאן חינוכית

טרום בכורה ישראלי – "שלי הכובשת" + מפגש עם היוצרים

לגילי 7+

תתארגנו על נעלי פקקים והצטרפו אלינו להקרנת בכורה חגיגית של שני הפרקים הראשונים של "שלי הכובשת", הדרמה הקומית הספורטיבית החדשה של כאן חינוכית!

 

שלי רומנו (תמנה קמינקא) היא נערה ממגדל העמק שחיה ונושמת כדורגל. התשוקה למשחק בוערת בה מגיל אפס. שלי היא נכדתו של שמואל "צ'צ'ה" רומנו (אורי גבריאל), שחקן עבר והיום בעליו של "הבורקס של צ'צ'ה", מקום המפגש הכי ספורטיבי במגדל העמק. לשלי יש בעיה – היא הגיעה לגיל בו, לפי החוקים, כבר אין לה אפשרות לשחק בקבוצות עם בנים ובמקום מגוריה אין קבוצת בנות להצטרף אליה. לכן, כשהיא שומעת על ליגה חדשה לילדים ונוער לקבוצות מעורבות בנים-בנות, היא מחליטה להקים את "אריות העמק" קבוצה בה היא המאמנת והכוכבת.  מכאן, שלי וחבריה החדשים לקבוצה יצאו למסע כנגד כל הסיכויים במטרה לזכות באליפות המדינה.

 

באירוע יתקיים פאנל שאלות ותשובות בהשתתפות יוצרי הסדרה והשחקנים, שיספרו על תהליך הצילומים, יגלו סודות מאחורי הקלעים, יענו על שאלות ואולי אפילו ילמדו אתכם איך בועטים טיל ישר לחיבורים!

יוצרים: ירון ארזי וארנון וייס
במאי: דניאל אדר
מפיקים: סלוצקי אפיקי תקשורת

שחקנים: תמנה קמינקא, אורי גבריאל, טל פרידמן, חנן סביון, גבי עמרני, מיכל לוי, שיפי אלוני, דניאל בן גל, אופיר לוי, אביטל סוויסה, רון כהן, גיא מנסטר, ליעד קטורזה, אריאל לינדזן, אסף בליקוב, מרואן חמדאן, לירי אדיר.

קרדיט צילום: מיכה לובטון

מחיר 10 ש"ח, כוס פופקורן בחינם.

 

 

על מנת שלא לפגוע במהלך התקין של הקרנת הסרט ובהנאת הצופים, לא תתאפשר כניסה לילדים מתחת לגיל 3 ואו עם עגלות לסינמטק הילדים, תודה על ההבנה.

 

 

  • משך הפעילות: 90 דקות
  • מחיר כרטיס: ₪10