רכישת כרטיסים

לרכישת כרטיסים

כדי לשמור על חווית צפייה מהנה באולם – לקבוצות מעל 6 ילדים נדרשת נוכחות מלווה מבוגר.

סרט 8

מפגש מהסרטים + הקוסם מארץ עוץ

מפגש מהסרטים • המסע שלי • לגילי 8+

מפגש סוחף לכל המשפחה בהנחיית הבמאי אלון גור אריה על הסרטים ששינו את העולם ואנשים צפו בהם שוב ושוב. מהקוסם מארץ עוץ לסרט הראשון של להקת הביטלס ועד לצעצוע של סיפור ששינה את הדרך בה יוצרים אנימציה. ואיך יכול להיות שמלחמת הכוכבים, מלך האריות והקוסם מארץ עוץ הם בעצם אותו הסיפור? לסיום יוקרן סרט הפנטסיה הנצפה ביותר בהיסטוריה של העולם, "הקוסם מארץ עוץ" והסיפורים שלא יאומנו מאחורי הקלעים שלו. לא לפספס.

אורך המפגש כ-45 דקות, לאחריו תיערך הפסקה של כ-15 דקות ובסיומה יוקרן:

 

הקוסם מארץ עוץ (לגילי 8+)
The Wizard of Oz
בימוי: ויקטור פלמינג
משחק: ג'ודי גארלנד, ריי בולגר, מרגרט המילטון
הקלאסיקה הבלתי נשכחת שגרמה לעשרות מיליוני צופים להתאהב בקולנוע במשך קרוב למאה שנה מגיעה לסינמטק הילדים. על פי ספרו של ל. פרנק באום, הסיפור מתחיל בקנזס, שם ילדה צעירה וחולמנית בשם דורות'י נסחפת על ידי הוריקן לארץ עוץ הקסומה, ומנסה למצוא את דרכה אל הקוסם הגדול שיעזור לה לשוב לבית ומשפחתה. בדרך מצטרפים אליה איש פח, דחליל ואריה, יחד יצאו אל עיר הברקת ויילחמו במכשפה הרעה מהמערב.
ארה"ב 1939, 102 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית

מחיר כרטיס 40 ש"ח למנויים כניסה חינם

 

על מנת שלא לפגוע במהלך התקין של הקרנת הסרט ובהנאת הצופים, לא תתאפשר כניסה לילדים מתחת לגיל 3 ואו עם עגלות לסינמטק הילדים, תודה על ההבנה.

 

רצינו שתדעו

בשנת 2004 הכתיר מכון הקולנוע האמריקאי את השיר "מעבר לקשת בענן" שפותח את הסרט, כשיר הטוב ביותר בתולדות הקולנוע האמריקני. ולחשוב שהמפיקים רצו להוריד אותו כי טענו שהוא מאט את הקצב של הסרט.
  • משך הפעילות: שעתיים ורבע (כולל המפגש)
  • מחיר כרטיס: ₪40