רכישת כרטיסים

לרכישת כרטיסים

כדי לשמור על חווית צפייה מהנה באולם – לקבוצות מעל 6 ילדים נדרשת נוכחות מלווה מבוגר.

סרט 7

כראמל – הקרנה + מפגש עם יוצרים

סינמטק הילדים, בשיתוף כאן חינוכית, שמח מאוד להזמין את הילדים (וגם את ההורים), להקרנה מיוחדת של הפרק הראשון בסדרה החדשה, "כראמל" המבוססת על סדרת הספרים באותו השם מאת מאירה ברנע גולדברג.
בתום ההקרנה ייערך מפגש עם הסופרת מאירה ברנע גולדברג ויוצרי הסדרה שירילי דשא ורועי שגב.

 

רובי, גול ואל-אל הם שלושה אחים שנאספו מבית יתומים ואומצו ע"י גברת מילה לפני כמעט עשר שנים. אל-אל הוא הבכור המטופח, גול האמצעי שלא ניחן בחוכמה רבה, ורובי האח הקטן, טוב הלב שהוא גיבור הסדרה. יום אחד מגיעה אל ביתם חבילה מסתורית מדוד עשיר שנפטר, ושלא שמעו על קיומו מעולם. בתוך החבילה שלוש טבעות קסם שעוברות במשפחתם של האחים כבר יותר משלוש מאות שנים. כל אח צריך לבחור טבעת שתקבע את חלקו בירושה. אל-אל יורש את הטירה של הדוד ארתור, גול יורש את מפעל המכוניות הגדול, ורובי יורש חתול בשם – כראמל. כאשר הם עוברים לטירה שירשו, הם מגלים כי כראמל הוא אינו חתול רגיל, הוא יודע להיות רואה ואינו נראה, לנגן בפסנתר, לצייר, ואפילו להפוך אבנים לזהב. בואו אתנו למסע הרפתקאות פנטסטי עם שלושת האחים וחתול הקסמים שלהם.

 

את הסדרה יצרו שירילי דשא ורועי שגב (שגם ביים). בסדרה משחקים: יונתן בר אור, עומרי לקס, ליר עיסא, אפרת בוימוולד, מאי קורץ, לירית בלבן, יובל סגל, אודי גוטשלק, ליאן בן ישי, גוני פז, ענת שבו מגן.

  • משך הפעילות: 60
  • מחיר כרטיס: ₪10