רכישת כרטיסים

לרכישת כרטיסים

כדי לשמור על חווית צפייה מהנה באולם – לקבוצות מעל 6 ילדים נדרשת נוכחות מלווה מבוגר.

סרט 6

מפגש מהסרטים + הקרנת "וול-אי"

זוכי האוסקר • בדיבוב לעברית • לגילי 6+

 

אלון גור אריה ייקח את הילדים למסע קולנועי לאורך ההיסטוריה של אחד הפרסים הכי חשובים שיש, פרסי האוסקר. נגלה מתי היה הטקס הראשון (שהיה בסך הכל ארוחת ערב יוקרתית), נשמע אנקדוטות מיוחדות ומרגשות, כמו למשל, פרס האוסקר המיוחד שקיבל וולט דיסני על הסרט "שלגיה ושבעת הגמדים", ומתי התחילו לתת פרסי אוסקר לסרטי אנימציה? ולמה?

 

אורך המפגש כ-45 דקות, לאחר המפגש תיערך הפסקה ובסיומה יוקרן הסרט, זוכה פרס האוסקר:

וול-אי – בדיבוב לעברית (לגילי 6+)
Wall-E
בימוי: אנדרו סטנטון
דיבוב: לירון ברנס, שמרית לוסטיג, דביר בנדק

 

הסרט המופלא של אולפני פיקסאר, זוכה האוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר של השנה. וול-אי הוא רובוט חמוד וטוב לב, שנשאר מאחור על פני כדור הארץ, לאחר שכל בני האדם עברו להתגורר הרחק מהפלאנטה הישנה, שם עדיין אפשר לחיות. וול-אי מנקה את מה שהשאירה האנושות מאחוריה, מגלה את האוצרות שעדיין קבורים שם, ומייחל לא להיות לבד. כאשר רובוטית משם איב מופיעה יום אחד, וול-אי מבין שזוהי ההזדמנות שלנו, ויוצא בעקבותיה להרפתקה חללית מסחררת, בסופה אולי אפילו לאנושות יימצא עתיד חדש וטוב יותר.

 

ארה"ב 2008, 98 דקות, דיבוב לעברית
מחיר: 40 ש"ח. מנויים בתוספת תשלום של 10 ש"ח

 

על מנת שלא לפגוע במהלך התקין של הקרנת הסרט ובהנאת הצופים, לא תתאפשר כניסה לילדים מתחת לגיל 3 ואו עם עגלות לסינמטק הילדים, תודה על ההבנה.

רצינו שתדעו

הסרט נחשב לאחד הסרטים החשובים שנוצרו, ולכן בשנת 2021 החליט הקונגרס לשמר את הסרט ב"ספריית הקונגרס". זהו הסרט השני של חברת פיקסאר שאושר לשימור, הסרט הראשון הוא "צעצוע של סיפור".
  • משך הפעילות: כשעתיים וחצי (כולל הפסקה)
  • מחיר כרטיס: ₪40