רכישת כרטיסים

לרכישת כרטיסים

כדי לשמור על חווית צפייה מהנה באולם – לקבוצות מעל 6 ילדים נדרשת נוכחות מלווה מבוגר.

סרט 10

מפגש מהסרטים + הקרנת "ת'ור"

היקום הקולנועי של מרוול • לגילי 10+

 

 

מפגש עם הקומיקסאי טל מיכלס, אוהב וחובב קומיקס בכלל וקומיקס של מרוול בפרט. ממשיכים לצעוד במעלה השלב הראשון של סרטי מרוול, על פי סדר כרונולוגי, כפי שהוקרן בבתי הקולנוע לפני יותר מעשור. בסרט הרביעי בשלב הראשון, אנחנו פוגשים לראשונה את מי שיהיה אחד הגיבורים הבולטים של מרוול בסרטי הקולנוע, ת'ור יחד עם דמויות אייקוניות נוספות כמו לוקי, ג'יין פוסטר וכמובן, סוכן ש.י.ל.ד פיל קולסון. נחזור לת'ור של המיתולוגיה הנורדית, נדבר על השורשים של הדמות בחוברות הקומיקס של מרוול, ואיך נעשה המעבר של הדמות מדפי הקומיקס למסך הקולנוע.

 

לאחר המפגש (כ-30 דקות) תהיה הפסקה של כ-15 דקות ולאחריה יוקרן הסרט:

ת'ור (לגילי 10+)
Thor
בימוי: קנת' בראנה
משחק: כריס המסוורת', נטלי פורטמן, טום הידלסטון

 

הסרט הראשון שהציג לנו את תור, אל הרעם הנורדי, לפני שהצטרף לצוות גיבורי העל של הנוקמים. כאשר ג'יין וצוות החוקרים שלה מגלים סערה חשמלית משונה באמצע המדבר, הם מופתעים למצוא שם בחור בלונדיני ומגודל המשוכנע שהוא לא אחר מאשר אל הרעם, שהוגלה על ידי אביו ממלכת אסגרד הקסומה. במחשבה שהוא סתם בחור שאיבד את זה, ג'יין ממשיכה במחקר שלה, אבל כאשר איום שנראה כמו ממד אחר מגיע לכדור הארץ, היא מבינה שאולי הבחור המוזר הוא אכן תור בכבודו ובעצמו, ושבסאגרד הרחוקה נרקמת לה מזימה שעלולה להשפיע גם על כדור הארץ.

 

ארה"ב 2011, 115 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית

מחיר: 40 ש"ח. מנויים בתוספת תשלום של 10 ש"ח

 

 

על מנת שלא לפגוע במהלך התקין של הקרנת הסרט ובהנאת הצופים, לא תתאפשר כניסה לילדים מתחת לגיל 3 ואו עם עגלות לסינמטק הילדים, תודה על ההבנה.

רצינו שתדעו

ת'ור, אותו המציא סטן לי, הופיע לראשונה בחוברות הקומיקס של מרוול לפני יותר מ-60 שנה, לייתר דיוק, באוגוסט 1962 בחוברת Journey into Mystery מספר 83 והיה אחד הגיבורים הראשונים של מרוול בעידן הזהב שלה בתחילת שנות השישים.
  • משך הפעילות: כשעתיים וחצי
  • מחיר כרטיס: ₪40